Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Städa eller myspysa?

Av E! - 26 december 2008 12:49

Idag är de fredag å ja ska städa å tvätta... Suck! Har ingen lust men ja vill få ordning hemma å städa bort allt som min exsambo har lämnat. De känns tomt utan hans saker här.... särskillt saknar jag hans stora klumpiga dator som tog upp hela vardagsrummet. Fy va ja vart förbannad när han satt där å spelade eller tittade på film, sånt kunde reta gallfeber på mig men nu saknar jag de närstan... Varför? De är massa småsaker som jag inte la märke till förut men nu smyger sig minnet av de fram å får mig att sakna honom igen. Hmm... Hur fan kan ja börja sakna sakerna som retade upp mig när vi bodde tillsammans? Vi bråkade ju om de jämt... Är de så att mitt undermedvetna vill visa mig något ? Eller retas de med mig bara? Vill de att ja ska lära av mina misstag ? Tro mig de har ja redan gjort så ja önskar att jag kunde sluta å tänka så jävla mycke! Jag är ju nöjd med vårat beslut... Jag trivs själv med Everlyn... Jag har mycke mer plats i lägenheten å ja kan möblera hur ja vill, ja kan spela vilken musik ja vill, jag kan ta hem vem ja vill när ja vill utan att behöver fråga om lov, ja behöver inte tjata om att de ska vara tyst när Fisgrodan ska sova å jag slipper oron att han ska väcka henne... Om de nu är så här, varför känner jag ändå tomheten ? Är ja schizofren?

Vill inte sakna honom nå mer...


Nä nu ska ja sätta igång å plocka undan julstöket...Sen kommer Bonusmamman å dricker en snabbkaffe innan hon tar tåget till storstan!


*byebye for now*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E! - 3 november 2010 13:56

You made me stronger   It's hard to believe I'm okayAfter all, it's been a whileSince you walked awayI'm way past cryingOver you finding someone newYou turned my days into nightsBut now I see the lightAnd this maybe a big surprise to youIf you ra...

Av E! - 25 oktober 2010 13:44

Welcome HomeYou could have been all I wanted, But you weren't honest.Now get in the ground! You choked off the surest of favors, But if you really loved me, You would have endured my world.Well if you're just as I presumed, A whore in sheep's clothin...

Av E! - 17 september 2010 02:07

This is my life It's not what it was before All these feelings I've shared And these are my dreams That I'd never lived before Somebody shake me Cause I must be sleeping Now that we're here It's so far away All the struggle We thought w...

Av E! - 14 september 2010 00:48

Du frågade mig och nu ska jag svara dig. Du ställer massa frågor men orden sviker mig.Jag ser mig idag men det är inte samma som förut Det finns så mycket saker som jag vill ska komma ut Jag ställde en fråga, En fråga om livet Men det fanns så m...

Av E! - 13 september 2010 16:44

Kaipaan sinua ystäväni. Voiko kaikki olla sama?En halua menettää sinua, mutta en tiedä miten voisimme olla yhdessä. ...

Ovido - Quiz & Flashcards