Alla inlägg under december 2008

Av E! - 25 december 2008 21:08

Hmm... ja du, äntligen är den värsta julrusningen över å alla klappar är öppnade... Fisgrodan fick en keyboard av sin biologiska pappa å hon har klinkat på den hela dagen idag så jag är helt slut i huvudet...

men men, hon är glad så de är fel å klaga... Idag så har ja inte gjort så mycket förutom att försöka smällta julmaten som man pulade i sig igår... fy fan! ska ta en stor whiskey nu (tack pappa) !


Byebye for now

Av E! - 25 december 2008 20:46

Vad fan är de som händer?

Jag känner inte igen mig själv längre, Jag bloggare? Nää fan! Men va fan gör jag nu då? Jo ja bloggar.... Fy fan!

Av E! - 24 december 2008 23:57

Julaftons morgonen började med en riklig julfrukost hos mamma å pappa. Everlyn öppnade sin första julklapp av mormor å morfar, ett par rosa byxor å en randig boddy. Hon vart jätte glad! Tror dock att de va för paketet å inte innehållet :P men huvudsaken att hon vart glad. Sen efter frukost så fick fisen leka med sin morfar medans jag å mamma gjorde oss extra julfina.

När de var dax att lägga fram alla julklappar under "granen" upptäckte jag att jag hade glömt några hemma så de va bara å sätta sig i bilen å åka hem en sväng...

 Men de löste sig...

Sen vart de Julmiddag med mamma å pappa å mormor å Everlyn såklart :P

Sen på kvällen kom Anders Öhrn å Crome å drack Whiskey med mig å pappa. Everlyn mös med sin mormor i soffan. Sen Kom hennes biologiska pappa förbi med julklappar :D En riktigt fin keyboard! Med mick å grejjer :P Å Så fick hon ett ton kläder å småprylar. Sen va Everlyn såååå trött att hon somnade på mattan med hunden Thor! Då åkte Everlyns biopappa hem. Då passade resten av oss "vuxna" på att öppna resten av klapparna:D

Jag fick En flarra Whickey av pappa å en flarra likör å ett par örhängen. Sen fick ja en ashärlig munkjacka av mamma :) Tackar tackar!

Sen va klockan så mycke så ja tog på mig myskläder å kröp ner i soffan.

 De va Everlyns första jul de... Riktigt myspysig men de va ändå nått som fattades... Aja för en första jul va den riktigt lyckad...


   







*byebye for now*


Av E! - 22 december 2008 14:24

Idag så har jag å fisgrodan å bonusmamman varit i birsta å jag köpte äntligen min alldeles egna dator! En Packard bell laptop! 4GB RAM minne å 320GB hårdisk! Den är riktigt fin! Widescreen å grejjer!


MinMinMin!!! *lycklig* :-D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards