Alla inlägg den 24 februari 2009

Av E! - 24 februari 2009 12:26

        http://www.youtube.com/watch?v=YIqttbRlJUQ 



Dear penis...

Av E! - 24 februari 2009 09:39

Nu är de fan nära! Imorgon kl 8.00 går bussen till StorStan! Fy fan va ja längtar! Idag så ska ja packa de sista till Everlyn å Bonusen kommer å hämtar henne mitt på dagen idag. Sen ska ja packa de sista åt mig å så MÅSTE jag fixa naglarna!

Ja tror även att ja ska packa klart åt mig själv åxå idag så ja vet att ja får med mig de ja behöver. Sen är ja fan klar för avfärd! Har till å med betalat räkningarna denna ånad så ja är fit for fight! :D 

Ska bara dricka en kaffe först sen så! Sen är ja redo för att sätta igång :D


Ja skriver ett litet inlägg här på bloggen innan ja packar ner Dumburken åxå så ni inte saknar mig allt för mycke :D ( Måste ju ta med datan så ja har nån kontakt med yttre världen ) 


nä nu är de dax för kaffe :D 


*byebye for now*

Av E! - 24 februari 2009 00:45

Så länge fick man vara på bra humör. Nu vet ja fan inte va ja vill göra längre. Allt går bara åt helvete! Som vanligt! Skit åxå!  Palla!



Ovido - Quiz & Flashcards