Alla inlägg den 16 mars 2009

Av E! - 16 mars 2009 23:18

http://www.youtube.com/watch?v=P-6FLQliz84 



Baby

I miss you, So leave me alone!

Av E! - 16 mars 2009 22:08

Fan va ja hatar Hockey!!! ( nu mer) Skulle se den avgörande matchen mellan Timrå - HV71 idag å så klart så fick ja inte hem den! Aja tänkte ja, ja kan ju alltid lyssna på radion. Å de gjorde jag! Jävla skit! Skulle fan inte ha lyssnat på den skitmatchen! Tänker inte gå in på detaljer men De slutade med FÖRLUST!!! 4-2 till HV71

Fett dålig stil!!! HATAR HOCKEY!!! 


Å Klyktattare kan du va själv KB.! :P 


Nu skiter ja i de här! 


*byebye for now*

Av E! - 16 mars 2009 21:42

 Tack "Brorsaaan" Å "pappabjörn" :D

Ja hade fett kul igår! De vafan länge sen ja hade så kul, De måste vi göra om snart tycker jag :D Å nu när vi har stött ihop igen så har ja kommit på att jag har saknat er som FAN! Aja, shit happens :P


Nä nu ska ja försöka sova lite, ska upp med Everlyn till BVC imorgon bitti kl 9! Varför ge en sån tokig tid till MIG!? Då sover ju både jag å FisGrodan juh :P Aja, ja får ta å ställa klockan å lägga den under Grodans säng, Då vaknar hon först å så kan hon väcka mig då :D

Lysande plan må jag säga :D 


*byebye for now*

Ovido - Quiz & Flashcards