Alla inlägg den 16 april 2009

Av E! - 16 april 2009 14:44

Igår va inte en vanlig dag, för de va pokerkväll hos mig. De blev en lugn pokerkväll för en gångs skull. Everlyn låg å sov så vidrack kaffe å Ramlösa heeela kvällen :D Dom som spöade mig i pokern va iaf Min kära granne, The boy, Plutten å Pappii :D Trevligt att nästan alla mina favvoGrabbar va samlade under samma tak för en gångs skull :D Dock så fattades de en men ja förlåter honom. Han hade liiite låångt att åka så.

Å idag så har ja å Everlyn varit ute med Pappii å uträttat lite ärenden. Å FisGrodan somnade som vanligt i bilen på väg hem. 


Å idag så har Bonusen varit å lyssnat på lillhjärtat... Dock har hon inte hört av sig än å skvallrat :( hmm, Ja får ta å ringa å störa henne sen idag då. Nyyyfiken nu jag :D 


Nä nu har ja slut på bokstäver å fantasin börjar sina.... 


Undra va vi ska hitta på för kul ikväll då? Några förslag? 


*byebye for now* 

Ovido - Quiz & Flashcards