Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

26 dagar kvar...

Av E! - 14 mars 2009 20:37

Trodde jag ja! Men så fel jag hade!



 För en gångs skull så har ja haft en undebar dag tillsammans med HELA familjen Näslund / Haraldh för mamma å pappa å Voffen kom förbi å käkade pizza å såg på hockeyn med mig å Everlyn. Riktigt trevligt förutom att timrå förlorade, å anledningen till förlusten är ett pissigt dommarbeslut!

Aja, dom har iaf en sista changs på måndag så ja ska inte deppa ihop helt...

När jag för en gångs skull struntade i småsaker som kommer flygande rakt i ansiktet på mig så får ja helt plötsligt värsta berget i ansiktet! Fick ett sååå trevligt sms av pärlan, NOT!!! Han kommer tydligen inte upp!   Vet ej varför igentligen, men ja får väl lita på hans förklaring även fast den känns falsk. Shit happens! Allt för ofta!  Detta är tacken de! För att man för en gångs skull har tänjt på gränserna å sitt temprament. Jag som inte ens orkar bli arg längre å så släpper han en sån här bomb! Jävla piss skit!

Aja, han förklarar väl allt så småning om... Nu ska ja bli på bättre humör å njuta av livet! Å ja är possetivt inställd inför måndagens match iaf... TIMRÅ VINNER!!! De måste dom!


 

 



Aja, tur att jag har Everlyn iaf. Hon får mig alltid på bättre humör :D Min stor tjej! Eller ja våran stortjej. Eller hur BONUSEN! :D Hon tog sina första egna staplande steg idag under hockeyn :D Hon vart sur på mig för att hon inte fick vara med mormor sin å så reste hon sig upp å gick 4 steg mot mormor sin innan hon tog tag i bordet :D Fy fan va stolt jag är nu !!!


Mamma älskar dig min lilla RockStar!!! 


Å Så vill ja ju tacka mamma å pappa å Thor såklart för en helt underbar Familjekväll! TACK!

*byebye for now*

 
 
Ingen bild

kram kram

15 mars 2009 02:10

Skojig kväll med hockey, hade en ganska lyckad kväll också förutom att jag inte är så stort fan av melodifestivalen...
Ska försöka sova nu, det var lite synd att vi inte kunde snacka ikväll men i alla fall. kram på dig emma!!!
/ A whiskyloving friend!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E! - 3 november 2010 13:56

You made me stronger   It's hard to believe I'm okayAfter all, it's been a whileSince you walked awayI'm way past cryingOver you finding someone newYou turned my days into nightsBut now I see the lightAnd this maybe a big surprise to youIf you ra...

Av E! - 25 oktober 2010 13:44

Welcome HomeYou could have been all I wanted, But you weren't honest.Now get in the ground! You choked off the surest of favors, But if you really loved me, You would have endured my world.Well if you're just as I presumed, A whore in sheep's clothin...

Av E! - 17 september 2010 02:07

This is my life It's not what it was before All these feelings I've shared And these are my dreams That I'd never lived before Somebody shake me Cause I must be sleeping Now that we're here It's so far away All the struggle We thought w...

Av E! - 14 september 2010 00:48

Du frågade mig och nu ska jag svara dig. Du ställer massa frågor men orden sviker mig.Jag ser mig idag men det är inte samma som förut Det finns så mycket saker som jag vill ska komma ut Jag ställde en fråga, En fråga om livet Men det fanns så m...

Av E! - 13 september 2010 16:44

Kaipaan sinua ystäväni. Voiko kaikki olla sama?En halua menettää sinua, mutta en tiedä miten voisimme olla yhdessä. ...

Ovido - Quiz & Flashcards