Alla inlägg den 1 januari 2009

Av E! - 1 januari 2009 14:53

Jag hade tur som fick ett okey slut på 2008 men tyvärr inte lika bra start på 2009... Förkylningen kom som en blixt från klar himmel. Jag vart tvärsjuk idag när jag vaknade... Som tur är så kunde Everlyn sova hos mommo inatt åxå...

Då kan jag försöka krya på mig lite å plocka undan lite hemma så jag kan leka med fisen imorgon när hon kommer hem... Hon hade iaf en bra kväll igår hos mommo. Dom lysnade på Christer Sjögren å Dansade in de nya året.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen å mysa till de lite under mina duntäcken å dricka en kopp honungste...



(Bilden är från Någon Dan Svensson. Va tvungen å lägga upp den här för den va sååå mysig! Påminner om hemma :P)


*byebye for now*

Av E! - 1 januari 2009 02:02

Nu har jag kommit hem till min tomma lägenhet efter en kväll på Adas. Åkte upp med mamma å Hunden Thor runt kl18 å de skulle bli middag senast kl 19.00 men så blev de inte :P ca Kl 20.30 så va maten klar... Mmmmh Riktigt gott! De va värt å vänta på! De blev en så kallad Matforsplanka med massa exotiska frukter å skinka å rostbiff å ost å grejjer :D Mumma! Sen vart de öl å gotta i baren, å vips så va kl 23.45 Alla tog på sig munderingen å gick ut på gården för raketerna. Hunden Thor va jätte duktig! Han satt bredvid mig hela tiden å vi skålade i skumpan å dansade loss i snön. Hade riktigt trevligt! Tur att jag ändrade uppfattning från igår när ja inte ville åka upp idag... *lättad suck*


Men dock för att inte bryta min plan helt för kvällen så ska jag ta på mig mina sexiga underkläder å ta en liten Whiskey iaf. Kommer nog somna när som ändå... Har fortfarande inte sovit något sen natten till den 30dec... Fattar inte att jag fortfarande är någorlunda brukningsbar :P


Nää march i säng nu ! Å glöm inte Wiskeyn! :P

Är lite trött nu jag...Kanske skriver mer imorgon eller ja senare idag om nyårsafton 2008... Om jag inte sover hela dagen imorgon vill säga...

*Natti natt*


*byebye for now*

Ovido - Quiz & Flashcards