Alla inlägg den 5 januari 2009

Av E! - 5 januari 2009 17:10



Jag är ganska fin ändå





Men saknar nån att dela mig med





Saknar dig...




Av E! - 5 januari 2009 16:21

Så här såg jag ut efter allt ståhej på nyårsafton :D

Vilken pingla mtp att jag var sjuk å allt å lite sliten efter kvällens bravader. Klart godkänd!





Riktigt skitig spegel. Full i hårspray :D Tur att min skönhet lyser igenom :P

Av E! - 5 januari 2009 16:13

Av E! - 5 januari 2009 15:48

OM TELEFONNUMMER +88213220028 SKULLE RINGA ER SVARA INTE!!!

PHONESCAM´S !!!


Tur för mig att jag klickade men andra har inte haft samma tur...  

Av E! - 5 januari 2009 10:44

Idag är jag lite piggare men inte helt frisk, men iof så har jag nog aldrig varit de :P Elin å jag har nyss druckit kaffe å nu ska vi se "The little Mermaid" Orginalet från 89!


Sen ska jag duscha å försöka göra mig snygg så ja kan åka på stan med pappa å köpa ett par glasögon till honom :D Pluggisen!


Nä nu är de dax å vrida igång startnyckeln till dagens färdmedel :P


Fäärdig!!!


Nu ska ja myspysa lite framför teven i min ensamhet :P

*byebye for now*

Av E! - 5 januari 2009 01:11

Tur att man har vänner... Va så jävla less på dagen idag så va höll på att bli vansinnig... Ringde Elin å frågade va hon skulle göra å tur för mig så hade hon inge planer för kvällen :) Hon kom förbi å vi har suttit å snackat massa skit hela kvällen å jag har druckit Whiskey som vanligt :P

Vi ska snart försöka sova för vi båda måste upp imorgon å återgå till de vardagliga stöket å jobbet...

 Nää nu har ja inte tid å sitta här längre. Ska ta en whiskey till å sen nanna kudde...


*byebye for now*

Ovido - Quiz & Flashcards