Alla inlägg den 21 januari 2009

Av E! - 21 januari 2009 20:18

Stress, stress å åter stress... Men efter stress kommer lugn eller? Jobbig dag idag va de iaf. Exsambon kom förbi å hämtade posten å snokade lite som vanligt :P Sen kom bonusmamman förbi å pysmyste lite med FisGrodan våran å snackade lite skit. Hon gav mig även ett finfint Award! Tihi :D Hon är snäll hon! Bonusmamman :D 

http://humlis.bloggagratis.se

Känner dock inte någon annan mor som förtjänar den utmärkelsen men om ja stöter på någon så lovar ja att skicka awarden vidare :D


Nu vaknade Everlyn för tredje gången ikväll. (Sen jag la henne för natten) Tack för den exsambo! Jävla skit fan! Ja får väl va vaken i natt då. Fan! Ja fattar inte varför hon blir så här så fort han har varit här. Ja orkar inte ha de så längre, Ja måste åxå få sova ibland! Ska ta ett snack med honom nästa gång han hör av sig. Om han nu gör de vill säga. Trodde att de skulle funka bra om han bara va här nån gång lite då och då men tydligen så gör de ju inte de. Så de svider ju lite att behöva be honom att hålla sig borta men de är nog lika bra. Han behöver styra upp sitt eget liv å ja måste göra lika så. Å ja har kommit en jävla bra bit på väg redan :D Dock hänger inte Everlyn med men hon har iofs kortare ben än va jag har :P 

Nu måste ja försöka få Fisen att somna igen så ja får koppla av lite. Om hon somnar inom en snar framtid så ska ja fan unna mig en liten Whiskey! De tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av.

Får se om ja återkommer nått senare ikväll med mer bokstäver eller om ja somnar på golvet nedanför spjälsängen. 

*byebye for now*


Av E! - 21 januari 2009 12:56

Igår va just an ordinary day, men både skratt å gråt. Bråkade med mamma som vanligt å som de känns just nu så kommer hon inte på Everlyns dop. Men allt kan hända fram tills dess. Förhoppningsvis så blir vi sams igen, men ja orkar inte gå å hoppas så ja blir besviken igen. 

Igår eftermiddag så kom "Tant Elin" hit med världens bästa överraskning! Tro mig, jag behövde den igår! Hon hade med sig världens godaste å finaste prinsesstårta! Bara till mig för att ja e FöFan Special! :D Tackar tackar Pinglan!   


Medans vi satt å fikade klämde hon försiktigt ur sig en liten försynt fråga. -Vill du gå på Hockeyn på torsdag? De är Timrå vs. Brynäs... -VA FAN ÄR DE FÖR FRÅGA?! Utbrast jag, nästan lite stött. -De är väl en självklarhet att ja vill gå på Hockeyn! :D Elin är så go hon :D Så så blir de, ja ska på Hockey imorgon! Yeay! Äntligen! Å Timrå-Brynäs även! De kunde fan inte ha varit bättre eller mer lägligt. Ja behöver fan komma i kontakt med mitt gamla jag igen. De är nästan så ja har glömt bort vem ja är nu mer. Men bara nästan :P


Som tack för att Elin är så snäll så ska ja bjuda henne på middag idag igen å få henne att fatta att även hon är Special! Fast de tror ja att hon vet igentligen men ändå. De är aldrig fel å få höra de en extra gång :D


Nu sitter ja å väntar på att min exsambo ska komma å hämta hans post. Hoppas att han kommer medans FisGrodan fortfarande sover så hon slipper träffa honom. De låter kanske konstigt men hon blir fan helt förstörd när hon träffar honom nu mer. Hon blir jätte ledsen när han har gått å hon VÄGRAR att sova på natten. De är inge kul! Fattar inte varför hon inte har kommit över honom än men iofs så har han alltid funnits här sen hon föddes. Men va fan! Kom över honom nån gång! 

Jag har ju gjort de! Aja, hon får ta sin tid. Älskar min Groda ändå! Nu ska ja sätta på lite kaffe å passa på att gå ut å röka i lugn å ro. Ja kan fortfarande inte göra de när hon e vaken. Aja, de går väl över de med. 


*byebye for now*

Ovido - Quiz & Flashcards