Alla inlägg den 8 januari 2009

Av E! - 8 januari 2009 23:42

Nu är kl 23:45 å ja kan inte sova i natt heller... hmm...

Ja måste fan styra till de här snart... Everlyn sover iaf men hur många nätter kan ja vara vaken i streck å fortfarande va en "bra mamma"?  Skulle va kul å veta varfö ja inte kan sova... De börjar gå mig på nerverna nu... Aja får väl prova å ta en Whiskey å lägga mig då.. Aja, imorgon så kommer André å hämtar posten iaf... han har ju fortfarande inte adressändrat... *suck* ska göra de imorgon så ja slipper hålla på...


Nää palla sitta här som en fjortis å blogga hela natten :P


*byebye for now* 

Av E! - 8 januari 2009 19:50

Varför gör familjen de så svårt för mig att kunna lita på dom? Jag är helt ensam i den här världen med Everlyn. Men vi klarar oss utmärkt. Folk frågar varför jag tar avstånd från min familj. De ända jag kan svara på de är att jag hellre är ensam än omringad av falska människor som ja inte kan lita på. Jag känner ingen trygghet i närheten av dom längre å de är väl de man ska kunna känna runt sin familj? Jag vet inte när dom ska såra mig igen å ja vill inte gå å vänta. Då backar jag undan istället.

Vi klarar oss bra ändå. Jag ska se till så min dotter får en trygg å bra uppväxt. Med eller utan släkt. Jag klarade mig utan så de är inge problem. Vi har varandra.


You and me babe!

Ovido - Quiz & Flashcards