Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

......................

Av E! - 2 januari 2009 18:51

Fan va tråååkigt de är å va sjuk! Håller på å bli vansinnig!!! Everlyn är hos mommo å jag sitter här i min tomma lägenhet å dör av tristess!!! Försöker att hålla mig sysselsatt men orkar inte göra något, å ja vet inte va jag ska göra heller för den delen... Jag provade att se en film förut så jag kunde koppla av lite men så fort jag började varva ner så kom tankarna om framtiden smygande... Planerna vi gjorde tillsammans... Våran framtid. Din, min å Everlyns... (Ni gjorde mig hel)...Men så blir de ju inte längre, De försvann ju en tredjedel av oss å jag måste försöka ta på mig den rollen åxå. Men hur ska jag göra de? Måste tänka om... Å jag gillar de inte. Trodde på oss... Jag "Emma självständig" släppte allt. Alla planer alla drömmar men varför? Fattar de inte ens själv... Känner mig så rastlös men samtidigt så orkar jag inte göra något...Jag vet inte om de beror på att jag är sjuk eller om de har med "The separation" å göra... Jag hatar att va så här. Känner inte igen mig själv... Jävla hormoner va!!! :P

Så fort jag blir frisk nu så ska ja fan ta å styra upp de här såkallade livet jag lever. Ska hitta tillbax till mig själv å va sådär galet lycklig som bara jag kan vara :P Men under andra omständigheter denan gång mtp att jag har ju ett ansvar mot FisGrodan nu. Tur att jag har dig...


De är du å jag LillHjärtat


...Nu snurrar tankarna för mycket...   


*byebye for now*

 
 
mia

mia

2 januari 2009 23:42

vad söta ni är! och vad stor lilla damen har blivit! ni kan väl komma å hälsa på nåt snart, jag och S har så tråkigt när C är borta på veckorna, kom å leeek! kramar!!

http://marinaevelina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E! - 3 november 2010 13:56

You made me stronger   It's hard to believe I'm okayAfter all, it's been a whileSince you walked awayI'm way past cryingOver you finding someone newYou turned my days into nightsBut now I see the lightAnd this maybe a big surprise to youIf you ra...

Av E! - 25 oktober 2010 13:44

Welcome HomeYou could have been all I wanted, But you weren't honest.Now get in the ground! You choked off the surest of favors, But if you really loved me, You would have endured my world.Well if you're just as I presumed, A whore in sheep's clothin...

Av E! - 17 september 2010 02:07

This is my life It's not what it was before All these feelings I've shared And these are my dreams That I'd never lived before Somebody shake me Cause I must be sleeping Now that we're here It's so far away All the struggle We thought w...

Av E! - 14 september 2010 00:48

Du frågade mig och nu ska jag svara dig. Du ställer massa frågor men orden sviker mig.Jag ser mig idag men det är inte samma som förut Det finns så mycket saker som jag vill ska komma ut Jag ställde en fråga, En fråga om livet Men det fanns så m...

Av E! - 13 september 2010 16:44

Kaipaan sinua ystäväni. Voiko kaikki olla sama?En halua menettää sinua, mutta en tiedä miten voisimme olla yhdessä. ...

Ovido - Quiz & Flashcards